środa, 10 września 2014
Jednak nie będzie filmiku z Worlda
Wystąpił mały problem.... Jakby to powiedzieć, przez 19 godzin by się wrzucał filmik i to by oznaczało, że przez 19 godzin nie miałbym praktycznie dostępu do internetu w skrócie, zmuliłbym całego neta w domu sobie i rodzicą i postanowiłem z Wiktorem, Kubą i Marcelem że nagramy jeszcze raz filmik ale w trochę gorszej jakości ale o dużo mniejszym ciężarze. Zanim napisze ktoś komentarz, że przecież mogłem skonwertować film , żeby zredukować rozmiar nie tracąc na jakości to tak jak pisałem program do konwertowania oszalał i przy próbie konwertowania wyskakiwał error i brak odpowiedzi programu.Przepraszam za problemy techniczne ale pierwszy filmik nagrywany z kimś w dosyć dobrej jakości a nie tak jak potocznie się mówi nagrywany kalkulatorem.Gracjan
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz